2013. augusztus 30., péntek

3.díjam

El se hiszem, ismét egy díj! :D Ezt a díjat Tina Ng-nek köszönöm de nagyon. :D Tina, évnyitón még egyszer meg fogom köszönni.... :D


Szabályok:
~11 dolog rólad
~11 válasz
~11 kérdés
~11 bloggernek továbbküldöm

~11 dolog rólam:
1:épp a kezemben szorongatom a Vámpírnaplókból ismert Verbéna-nyakláncot. Igen, azt, amit Stefan ad Elenának a vámpírok ellen. *-*
2:Szeretem a mojítót(alkoholmentes), kedvencem az energiaitalos és a citromos.
3: 2009 novembere óta félárva vagyok( apum meghalt)
4:Az egyik legjobb barátnőmékhez megyünk osztálykirándulásra. :''D
5: Van weheartit-em.
6: Szeretem Justin Timberlake-t.
7: Nincs meg a Bábel, de már a kölcsönkérési kérvény megvolt egy barátnőmtől, amint kiolvassa, odaadja. :DD
8:innentől fogva már erősen kutakodni kell, hogy mit írjak még.
9: Maybe, a kedvenc energiaitalom a Monster.
10:A szobám falára fel van festve, hogy "Don't worry be happy!". Én festettem fel.
11: A szülinapom december 22-én van.

~11 válasz:
1: Mit csináltál ma? Délelőtt itthon voltam, délután a Brigivel voltunk a Pólusban. :))
2: Olvasod a blogomat? Még nem álltam neki, srry érte, amint végeztem a jelenlegivel, elolvasom. :D
3:Mióta blogolsz? Egy online játékhoz kapcsolódóan már tavaly nyár óta van blogom, de azt nem történetszerűen írom, hanem csak néha-néha teszek fel rá képeket, tehát afféle helyzetjelentős blogot vezetek ott, történetet pedig azóta írok, hogy ez a blog megnyitotta kapuit.:)
4:Ha választhatnál egy... na jó, két szuperképességet, mi lenne az? Maybeeeee láthatatlanság és szupergyorsasááág. :DD
5:Van legjobb barátod? Ehe.
6:Mi a véleményed a weheartit-ről? szeretem, jó kis képek vannak ott. :DD
7:Neked bejön ez a díjas dolog? Abszolúte. :D
8:Na, milyenek a kérdéseim? Jólvan Tina, értelmes egy kérdés. :DDD
9:Szereted az ékszereket? Nem igazán.
10:Hogy néz ki a kedvenc ruhadarabod? Kettő is van. A farmerom, a másik a bőrdzsekim. Ja a harmadik a bakancsom.
11:Ki a példaképed? Eleanor Calder.

~11 kérdés:
1: Milyen nyelven tanulsz, illetve tudsz?
2:Kedvenc szín?
3: Tudsz főzni valamit anélkül, hogy leégeted a konyhát, és te sem szenvedsz komolyabb sérülést?
4:Hanyadikba mész?
5:Milyen telefonod van?
6:Álom munkahely?
7: Mivel szeretnél foglalkozni a jövőben?
8:Kedvenc szám(zene)?
9:Mi a hobbid?
10: Sportolsz?
11: Ha sportolsz, mit sportolsz, és milyen gyakran?
Nem sok embernek tudom továbbküldeni, de próbálkozom. :DD

2 megjegyzés: